♥ ♥ ♥ ♥
Tatatashaaaa




Pinn Pinnn !
Thursday 12 June 2014 | 01:47 | 0 Notification(s)
Hi Assalamualaikum 
Erm tak sangka dia boleh bukak baca aku punya blog , haha yang paling kelakar dia tersentuh setiap apa yang aku luahkan . Agaknya dia menangis tak ? kat kedai makan uh boleh pulak dia mintak maaf , dear amin , aku tak marah kau pun . 

Harituh aku marah-ii dia sebab aku stalker kak Nada , haha tapi salah aku kot sebab aku sapa nak jealous hubungan dia , then aku block dia :') Tapi tak lama tuh , dia boleh panggil aku kat pantai , YA ALLAH , terkejutnya . Aku brek mengejut pulak , tak sangka pulak nampak dia padahal waktu atas motor , aku berharap dapat jumpa dia . Gentle dia lain dari yang lain . Bukan bermakna aku cerita aku nak relay macam dulu . kisah percintaan aku dengan dia dah lama tutup , now aku member dia :') Ada jodoh tak kemana . Aku menangkan dia bukan beerti dia bakal imam aku .

Aku cuma nak ceritakan apa yang aku nampak kat dia and tak kepada lelaki lelaki lain . Orang bertanya " apa yang ada kat abab sampai kau tak pandang lelaki lain ? " nih aku cerita , dia nampak nakal and teruk sebab dia budak motor tapi dia lain dari yang lain ., sepanjang aku kenal dia , sikit pun dia tak pernah bukak topik pasal "blue" sikit pun tak pernah , jumpa aku tak pernah mintak macam-ii and paling-ii pun dia hanya pegang tangan tuh jea . Maybe tuh sebab Nada sayang kat dia sesangat . Dia bertanggungjawab , pemikiran matang , kelakar . Lagi satu tabiat dia bila jumpa aku , mesti check kuku , kalau panjang mmg habes lahh -.- 

Dia tak pernah soal atau cerewet pasal pakaian aku , dia terima jea . lantak lah aku nak pakai baju kurung kea baju t-shirt kea janji tak menjolok mata sebab tuh aku selesa dengan dia . Agak agak ada lagi tak lelaki macam dia ? Haha . 

Tadi jumpa dia , ala mata dia macam taknak bukak jea :3 ergh thanks be my friend dear ex :)




Older Post | Newer Post