♥ ♥ ♥ ♥
Tatatashaaaa




Pasrah :'(
Monday 5 May 2014 | 04:36 | 0 Notification(s)
Guys , cuba tengok gambar kat atas tuh :') Serius aku tak tahan dah dengan semua nih . Tak ada siapa tahu apa aku rasa sekarang . Hurm andai diorang rasa apa aku rasa mesti sebak kan ? Nak lalui semua nih bukan senang and banyak rintangan ! Haa semua push aku , please aku tak tahan . Bila abang aku sendiri cakap yang dia tak nak aku dengan abab sebab abab milik orang , apa aku boleh buat ? Aku bukan perampas tapi aku hanya menunggu even benda tuh mustahil . 
Apa aku buat salah yea ? hurm . Aku sayang abang tapi aku kena buat pilihan . haih . member aku sendiri kata jangan jadi bodoh sebab lelaki tapi aku tak bodoh and cinta tuh buta , guys , aku kenal dia aku belajar memacam . aku belajar apa itu erti setia aku belajar apa itu pengorbanan aku belajar apa itu erti kerinduan . hurm . takkan aku lupakan dia macam tuh jea . banyak benda aku lalui , takkan aku nak lepaskan dia macam tuh jea ? Penat aku pertahankan dia dari tomohan member aku yang dia tuh " playboy " . hurm . mesti dia kata aku penipu ? 
Minggu nih dah mula exam , seriusly kepala aku dah mula serabut bukan pasal "cinta" tapi apa aku belajar aku tak dapat cover  Bila aku tak score , abang akan salahkan abab . Aku tak tau apa yang kurangnya abab dimata abang . aku sayang abab ! Aku hanya mampu pergi tinggalkan dia secara perlahan-lahan . Aku akan buat dia benci kat aku :'( kalau tak , dia akan menderita maybe ?or dia senang sebab tak perlu rungsing pasal handle kak nada ? haih serabutnya !
Senyuman dia manis , mata dia sepet jea , lagaknya yang riang manja tuh buat aku suka kat dia :) Tawanya yang menyimpan beribu perasaan iaitu suka sedih pahit manis juga aku tahu , haaa lupakan dia and bukak buku baru :'( 
Insyaallah .
Assalamualaikum





Older Post | Newer Post