♥ ♥ ♥ ♥
Tatatashaaaa




Muhammad Az Amin
Saturday 3 May 2014 | 22:04 | 0 Notification(s)
Assalamualaikum
" hey now i want story full about him "
" Who now in my heart who really really different from them "
" Who guys make me strong even i must accept about that girl "
" Just waiting him even it's take 3 year insyaallah "
" Ya Allah , kau kuatkan lah hati ku ! "

" Bissmillahirohmanirohim " 
Dulu aku tak suka dengan abab , perangai dia bahan orang buat aku geram kekadang aku rasa malu giler ! ugh -.- First time aku nampak dia then bawak dia pergi Medan . Waktu tuh dia bahan , aku rasa macam nak lempar aje air kat muka dia . haha waktu tuh aku tak cam muka dia . Then bila member dia (etek) datang jumpa member aku (wawa) mesti ada dia . Aku dengan member aku ingad dia form2 ! ouh shit rupanya form5 :) Then lepak kat Puncak Bestari . Tetiba datang Ebab , dia gaduh dengan member kitorang sampai member aku (wawa) menangis. Entah macam mana , Abab call mintak maaf bagi pihak kawan dia petang tadi tapi waktu tuh serius lepas dia mintak maaf dia matikan call . Lepas berapa hari lepak , dia mula whatsapp " Hai senget " and sejak tuh aku mula contact dia . Tiap malam aku bawak wawa jumpa etek . Then satu malam tuh kitorang lepak kat tempat kerja etek . Boleh pulak Ebab datang tahan wawa . Aku nih cuak sikit sebab Ebab tuh nekad orangnya kalau aku dah kena langgar malam tuh tak sia aku ? Dengan malam tuh hujan and FIRST TIME aku bawak motor SCOOTER then jatuh . Abab nih gelakkan aku , and paling kelakar malam tuh aku pakai baju kurung ! So shit giler . Then aku mintak tolong Abab bawak lari wawa . Malam tuh adalah kali pertama Abab tarik tangan aku , aku boleh tengok dia then aku lepaskan tapi dia taknak dia tarik then suruh naik motor ( malam tuh hujan ) serius malam tuh aku dah mengigil sejuk sebab baju kurung aku nipis . Dia bawak laju then lepas balik tuh , kitorang whatsapp . Entah macam mana pagi tuh pukul 6 aku terjaga aku terus whatsapp dia " good morning :) " Eh dia reply . Katanya nenek kejut suruh solat subuh . then dia kata " kalau aku jadi imam kau pun boleh " . Start tuh kitorang rapat . Aku tak tahu waktu tuh dia ada awek ( Nada ) . Lepas berapa minggu dia tak mintak couple tapi dia melamar tepat pukul 11.16 malam :) dia kata " sudikah jadi milik orang ? " then aku accept . 
Tapi senyuman aku terhenti bila satu hari aku check phone dia , aku terjumpa chat dia dengan awek dia :'( Malam tuh ada orang bagitahu segalanya tapi aku buat tak tahu aku diam sebab aku nak tunggu dia jujur . Malam keesokannya aku jumpa dia , aku tanya dia " apa betul Nada awek biy ? " Dengan pasrahnya dia pegang tangan aku dia kata " yup , dia awek biy . Biy mintak maaf " tapi aku diam aku pegang pipi dia and aku hanya cakap " takpe , bby dah lama tahu pun pasal biy dengan nada tapi bby diam bby nak biy jujur thanks jujur okay sayang " dia mula ubah air muka " biy mintak maaf " aku sayang dia . Aku hanya kata aku akan tunggu dia :)
Sampai sekarang aku tunggu dia and akan tunggu dia :') Aku rasa bersyukur sebab mak abab dah kenal aku , abang abang adik dia :)




Older Post | Newer Post