♥ ♥ ♥ ♥
Tatatashaaaa




In month ^^
Saturday 3 May 2014 | 21:39 | 0 Notification(s)
Mungkin betul apa kata orang ? Kita sentiasa jatuh cinta tapi tuh hanyalah angan -angan :) Apa kita lalui selama nih apa kita rasa selama nih semua hanya lah manisan sementara dan ia akan bertukar pahit sepahitnya :') Hati manusia tak pernah puas dan mungkin bagi aku tak serik maybe ? haha forget that ., Apa selama nih aku rasa tuh cuma sementara dan ia selalu bertukar ganti dengan orang baru .Setiap saat setiap minit kita berjumpa dan mengenal orang baru dan bermacam jenis lelaki yang akan cuba hadir dalam hidup kita dan sambil lewa kita mengikut kerna tuh lah kita terlampau kenal lelaki and menyesal kemudian hari . haaa penat dah tazkirah :p Wuu dah lama tak update blogger . Now blogger dah tukar baru ? Hee macam macam nak cerita nih . banyak wooo :3 Yerlah haih . 
Banyak dah berubah lepas aku pindah sekolah , aku hilang ramai kawan and keluarga aku . hmm penat pening . haihh . Lepas aku sekolah kat SMKPA3 , aku dah mula berjauh dengan EIKAA , ARETUL , EIFAA and them :3 But sometime i miss want hang with them . Haa imissyou lah ! 
Then , aku akan duduk rumah nih dengan dua orang adik kecil akuu :3 Huhhh aman sikid . Hujung bulan nih kakak masuk Kolej . Wkwkwkwkwk jangan menangis yea kak :3 Adik wafiy pulak dengan sukarela nak masuk Tahfiz ~~ I will miss you dik ! Macam macam berubah disekeliling aku . 
Haaa haaa haaaa so tired ! macam apa ajeeee ~~ Apa lagi eh ? Erm :3 Sat lagi i nak story about him . 
wuuu .




Older Post | Newer Post